تخت خواب بادی ماشین
نوشته شده توسط : admin

امروزه رفتن به مسافرت با ماشین های شخصی می تواند تاثیر بسزایی در روحیه تمامی افراد خانواده داشته باشید و به طور کلی نوعی تجدید قوا برای ادامه روند کاری و همچنین زندگی با روحیه می باشد . سفرهای امروزی بیشتر با ماشین های شخصی انجام می شود در در مسیر مسافرت فریحات بسیاری صورت بگیرد و در واقع بسیاری از ایرانیان تفریحات جاده ای را که وقتی هنوز به مقصد نرسیده اند بیشتر دوست دارند و با توجه به موقعیت های جغرافیایی که در کشورمان در اختیار داریم از شما تا جنوب سفر کردن می تواند زمان بر باشد و این امر موجب می شود در میان راه نیاز به استراحت داشته باشیم .

 محصولی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم شاید تا به حال اسم و یا کارایی آن را ندیده باشید و آشنایی لازم را با آن نداشته باشید اما پس از این معرفی تخت خواب بادی ماشین می تواند بخشی جدایی ناپذیر از مسافرت های شما باشد . همانطور که در جملات گذشته گفتیم این محصول نامش تخت خواب بادی ماشین یا در وب سایت هایی به آن تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز گفته می شود است . در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تخت خواب بادی ماشین توضیحات تکمیلی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم که می تواند کمک شایانی به شما در هنگام خرید این محصول پرطرفدار کند پس در ادامه این راه همراه ما باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید .

 

تخت خواب بادی ماشین

 

در ابتدای این موضوع قصد داریم تا اقدام به بررسی شکل ظاهری این محصول نماییم . به طور کلی تخت بادی داخل ماشین دارای سطح صاف بادشونده می باشند که بر روی صندلی عقب ماشین قرار می گیرد و در بخش زیرین پایه های بادشونده قرار دارند که کاملا مطابق با آناتومی بخش عقبی ماشین ساخته شده است . این آناتومی در جهت قرار گیری و فیکس شدن تخت بادی با بخش عقبی ماشین کمک شایانی می کند و این امر می تواند کمک کننده در پر کردن تمامی فضای صندلی عقب ماشین باشد به گونه ای که به هنگام مشاهده بخش عقب ماشین تان حتی فضای خالی مابین صندلی عقب و صندلی جلو نیز با تخت بادی یکدست پوشش داده شده است و بهترین فضا در مسافرت ها برای راحت نشستن و حتی خوابیدن وجود دارد . این محصولات به هنگام عرضه در بازارهای جهانی به خوبی توانسته اند به بخش جدایی ناپذیر مسافرت ها برای خانواده ها در سایر نقاط جهان تبدیل شوند . جنس بدنه این محصولات همانند سایر محصولات بادی از نوع وینیل می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . متریال وینیل دارای انواع مختلفی می باشد که در بخش های مختلف و دسته بندی های محصولات بادی پایه ثابت تولیدات کارخانه ها است و این امر به دلیل محبوبیت در میان مصرف کندگان می باشد که به خوبی توانسته است توجه کمپانی های تولید کننده را به خود جلب کند . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... تخت خواب بادی ماشین ......::::::





:: برچسب‌ها: تخت خواب بادی صندلی عقب ماشین , تشک بادی داخل ماشین , تشک بادی صندلی عقب , تشک بادی ماشین , قیمت تشک بادی ماشین , تشک بادی صندلی عقب ماشین شاسی بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: